4 مدل از بهترین مدل های مبل تختخواب شو 1402
نوشته شده توسط : یگانه
مبل تخت خواب شو وسیله ای پر کاربرد در عین حال محبوب و مقرون به صرفه ای است که در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است. شاید این سوال شما باشد که مبل تختخواب شو چیست؟ مبل تخت خواب شو...
۴ مدل پر فروش و جذاب مبل تخت شو ۱۴۰۲

مبل تخت خواب شو وسیله ای پر کاربرد در عین حال محبوب و مقرون به صرفه ای است که در چند سال اخیر جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است.

شاید این سوال شما باشد که مبل تختخواب شو چیست؟

مبل تختخوابشو در واقع ترکیب دو وسیله ی کاربردی و مهم در منازل است که عمدتا هزینه ی زیادی هم باید برای خرید آن صرف کرد. برای داشتن خوابی راحت باید هزینه ی زیادی برای تهیه تختخوابی راحت داشته باشید و همچنین برای داشتن دکوراسیونی لوکس و مدرن نیاز است تا یک ست مبل زیبا برای اتاق نشیمن خریداری کنید. اما همه ما میدانیم که خرید همه این لوازم چقدر ممکن است برای ما هزینه داشته باشد. پس بهترین کار برای داشتن این وسایل و استفاده از آن و همچنین صرف هزینه ی معقول برای آن ها خرید مبل تختخواب شو است.

مبل تخت شو این امکان را به شما هدیه میدهد که به راحتی آن را به تختخواب تبدیل کرده و در طول شب و یا خواب روزانه از آن استفاده کنید.

همچنین با ظاهر شیک و مدرنی که دارد میتوانید از آن برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید. اکثر مدل های مبل تختخوابشو یک فضای ذخیره سازی پنهان برای گذاشتن وسایلی که شاید در خانه برای آن جای مناسبی نداشته باشید دارد. شما با استفاده از فضای باکسی که در زیر نشیمن مبل تخت شو تعبیه شده است میتوانید بسیاری از وسایل خود را سامان داده و در آن قرار دهید.

حال که با مبل تختخواب شو آشنایی اولیه را کسب کرده اید میخواهیم ۴ مدل پر فروش و جذاب مبل تخت خواب شو در سال ۱۴۰۲ را در ادامه به شما معرفی کنیم، پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را تا انتها ادامه دهید.

کاناپه تختخواب شو مدل B19np

کاناپه تخت شو بیشترین طرفدار را دارد زیرا آن ها را هم میتوان به عنوان کاناپه راحتی جلوی تی وی استفاده کرد و هم اگر محدودیت فضا داشته باشید میتوان در اتاق خواب یا اتاق کار در منزل استفاده کنید یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین کاناپه تخت شو در سال ۱۴۰۲ مدل b19np  است.

این مدل مکانیزم راحتی دارد و با کوچکترین تلاشی به تختخواب تبدیل میشود. این مدل دارای فضای باکس بزرگ و سرتا سری می باشد و دست شما را برای ذخیره سازی بیشتر وسایل باز میگذارد.

در ادامه عکس این کاناپه جذاب به همراه فضای باکس آن و تخت خواب آن را برایتان قرار داده ایم.

  C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\4 مدل پر فروش و جذاب مبل تخت شو 1402_files\images_1684311343_64648d2ff24dd.jpg

کاناپه دو نفره تخت شو مدل V22

مبل تخت شو دو نفره از آن وسایلی است که به راحتی میتواند جای تختخواب های گران قیمت را بگیرد. محبوب ترین و پرفروش ترین کاناپه دو نفره تختخوابشو در سال ۱۴۰۲ مدل هایی بودند که به صورت کشویی رو به جلو باز میشدند؛ هم فضای زیادی را اشغال نمیکنند و هم به راحتی باز شده و به تختخواب تبدیل میشوند و هم اینکه دسترسی به فضای باکس آن ها خیلی راحت است.

مدل V22 یکی از محبوب ترین مدل های دو نفره تخت شو است که به راحتی به صورت کشویی به جلو باز میشود. از مزایای آن میتوان به دسترسی راحت به باکس، تبدیل شدن به تخت خواب بدون کوچکترین فشار و همچنین تنوع در مدل را نام برد. در ادامه عکس کاناپه و تختخواب مدلv22 را برای شما گذاشته ایم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\4 مدل پر فروش و جذاب مبل تخت شو 1402_files\images_1684311366_64648d469bd60.jpg

کاناپه تختخوابشو مدرن

با توجه به علایق مردم به که به سمت دکوراسیون های مدرن و ساده سوق داده شده است. مبلمان هم باید با توجه به دکوراسیون و محیط پیرامون آن انتخاب شود از این رو محبوبیت مبلمان تخت شو مدرن در سال ۱۴۰۲ پیشرفت چشم گیری داشت.

یکی از مدرن ترین و خاص ترین مدل های مبل تخت شو مدل g25 است. این مدل بسیار شیک و ساده است و در ظاهر تصور نمیکنید که این مدل زیبا میتواند به شما تختخوابی دو نفره و راحت ارائه دهد.

این مدل هم از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های تختخواب شو در سال ۱۴۰۲ لقب گرفته است.

از مزایای آن میتوان به ظاهر ساده و مدرن، همچنین به تختخواب دو نفره آن و به باز شدن و مبدل شدن راحت آن به تختخواب اشاره کرد.

در ادامه عکس حالت مبل و تختخواب مدل G25 را خواهید دید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\4 مدل پر فروش و جذاب مبل تخت شو 1402_files\images_1684312957_6464937d91917.jpg

مدل جذاب و پرفروش B22

آخرین مدل پر فروش و جذاب سال ۱۴۰۲ مدل B22  است. این مدل به تختخواب دو نفره تبدیل میشود که به راحتی و بدون داشتن مکانیزم خاصی به تختخواب دو نفره تبدیل میشود و در حالت نشیمن هم تا ۴ نفر ظرفیت دارد.

فضای باکس بزرگ و عمیق و تبدیل شدن فوق العاده راحت به تختخواب و داشتن تختخواب بزرگ با عرض زیاد از جمله مزایای مبا تخت شو مدل B22 است.

در ادامه عکس مدل B22  در حالت تختخواب و مبل خواهید دید.

  C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\4 مدل پر فروش و جذاب مبل تخت شو 1402_files\images_1684313473_6464958144940.jpg

منبع:

https://resalat-news.com/4-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%BE%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%B4%D9%88-1402/





:: برچسب‌ها: مبل تختخواب شو ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: